05/11/2019
Festival Acròbates: Vermut poètic amb Adriana Beltran i Isa Garcia
A la Biblioteca Can Sumarro
Aquest vermut poètic de la present edició del Festival Acròbates vindrà de la mà de Adriana Bertran i Isa Garcia.

Adriana Bertran és llicenciada en Filologia Hispànica i Anglesa, també està formada en arts escèniques i es va proclamar guanyadora i finalista de les competicions Poetry Slam Barcelona, Llobregat Poetry Slam i Santa Coloma Spoken Word, a més de participant en nombrosos festivals.

Isa Garcia va néixer a Almeria en 1986, és llicenciada en Història contemporània i en Antropologia social i cultural. És cofundadora de Col·lectiu “Cero Creativo“, des d’on organitza esdeveniments artístics pop-ups en petits racons de Barcelona. Escriu des que té ús de raó i s'ha convertit en una habitual dels escenaris del Slham Poetry L’Hospitalet, Santako Poetry Slam, Llobregat Slam Poetry i Poetry Slam Barcelona.

Entrada lliure i us convidem al vermut!

Biblioteca Can Sumarro, al pati del caqui
Dissabte, dia 9 de novembre, a les 12.30 hores