12/07/2017
Exposicions d'estiu a la BIblioteca Central Tecla Sala
La Biblioteca Central Tecla Sala ha organitzat durant aquest estiu cinc exposicions de diversos estls i temàtica:
SUPER WOMEN, SUPER INVENTORS, de Sandra Uve.
Produïda per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona
Exposició que ret homenatge a 25 dones que buscaven llibertat i igualtat, de la mà de la il•lustradora i escriptora Sandra Uve.
Del 7 al 28 de juliol

RETRATS DE LA PARAULA, autoria i producció Carles Rodríguez  Marín
Exposició fotogràfica.
La majoria dels fotografiats són escriptors pròpiament dits, i altres són periodistes, il•lustradors, però tots ells amb el denominador comú del llibre com a mitjà d'expressió en algun moment de la seva vida.
Del 3 al 30 d'agost

ABRACADABRA POTA DE CABRA!, autoria i producció Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT)
Una exposició que destaca una selecció de llibres, agrupats per temàtiques i centres d'interès, que parlen de la màgia, dels mags, dels bruixots i de les coses que els envolten.
Del 22 d'agost al 8 de setembre

A DUES VEUS. Retrats de converses en català
Produïda pel Consorci per a la Normalització Lingüística de l'Alt Penedès i el Garraf.
L'exposició fotogràfica "A dues veus. Retrats de converses en català" és una mostra de testimonis dels participants en el programa Voluntariat per la llengua.
De l'1 al 30 de setembre

HOMENATGE A PRUDENCI I AURORA BERTRANA
Mostra divulgativa de petit format amb motiu de l'Any Bertrana, que commemora la doble efemèride dels 150 i 125 anys del naixement de Prudenci i Aurora Bertrana.
Prudenci Bertrana i la seva filla Aurora Bertrana són dues personalitats prou vinculades literàriament, si bé amb una trajectòria vital molt diferenciada, que va marcar i complementar la producció literària d'ambdós autors amb un comú denominador: la gran càrrega autobiogràfica.
Del 12 al 30 de setembre