03/04/2019
Exposició: Melting Landscapes
Fotografies de Fernando Moleres
Del 4 d'abril al 11 de maig

Lloc: Sala polivalent del Mercat de la Florida (2 planta)
C. de la Primavera / Enginyer Moncunill

El fotògraf Fernando Moleres ens presenta una mostra amb 36 fotografies que ha recopilat després de diverses expedicions a l’Àrtic. La mirada de Moleres ofereix una perspectiva personal de la fragilitat d’aquests paisatges que estan desapareixent a causa de l'escalfament global.

A més de les fotografies, l’exposició compta amb dos documentals sobre les seves darreres expedicions i un videomuntatge immersiu realitzats per Fernando Moleres i Pepe Molina.

Les fotografies de Fernando Moleres, realitzades al llarg de les cinc exposicions que ha fet a l’Àrtic des de 2014,  mostren la bellesa dels paratges d’Islàndia i Groenlàndia, dos dels llocs més vulnerables als efectes del canvi climàtic.

23 d’aquestes fotografies són inèdites i pertanyen al grup d’instantànies preses en les últimes expedicions de setembre de 2017 i gener de 2019, en què Moleres s’ha hagut de sobreposar a les condicions climàtiques més extremes per captar la bellesa d’aquests paisatges monocromàtics.

L'exposició, organitzada per l’Ajuntament de L’Hospitalet i produïda per Addretouch, laboratori fotogràfic de projectes documentals d’autor del Districte Cultural de L’Hospitalet, es podrà veure fins a l'11 de maig a la sala polivalent (planta 2) del Mercat Municipal de la Florida.

Inauguració: dijous, 4 d’abril, a les 19 hores.