16/03/2021
Cultura versus Covid
Guia de recomanacions culturals realitzada per la Biblioteca Plaça Europa

Cultura vs. COVID: guia de recomanacions culturals de les nostres biblioteques, per alleugerir i combatre les emocions negatives provocades en la lluita contra la pandèmia, elaborada per la Biblioteca Plaça Europa..

Llegir un llibre, veure una pel·lícula, contemplar un quadre, escoltar música o seguir el moviment del cos en dansa poden ser una eficaç manera de contrarestar els efectes de les emocions negatives provocades pels canvis en la nostra forma de vida que ha significat la lluita contra la pandèmia.

Independentment del format, ficció, no ficció, còmic, fotografia, pintura, música, etc., totes aquestes obres fruit de la intel·ligència, la sensibilitat, la creativitat, ens ajudaran a comprendre, a millorar la nostra empatia i resiliència, ens transmetran idees i pensaments, millorant la nostra salut emocional, la introspecció i incrementant la nostra felicitat.

Moltes de les obres presentades disposen de la seva corresponent traducció a altres idiomes, podeu consultar-les mitjançant el catàleg Aladí, així com descarregar la seva versió electrònica en eBiblio.

El nostre afectuós reconeixement solidari amb tots els creadors, tècnics i treballadors de la cultura especialment en aquests temps tan adversos.

CULTURA VERSUS COVID