25/02/2020
Gaudeix del préstec digital de llibres i pel·lícules des d'eBiblioCat
Amb el teu carnet de biblioteca
eBiblio Catalunya és un servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes.

eBiblio ofereix als ciutadans una col·lecció de novetats editorials de diverses temàtiques:
  • Obres de ficció per a públic adult i per a públic infantil i juvenil, que inclouen còmic, narrativa, poesia i teatre.
  • Obres de no-ficció per a públic adult i per a públic infantil i juvenil, que inclouen obres de ciències socials, desenvolupament personal, esports, informàtica, viatges, etc..

El servei de préstec digital gratuït eBiblio Catalunya ofereix un catàleg de més de dos mil títols de pel·lícules, curtmetratges i documentals als usuaris de les biblioteques. El nou servei permet veure fins a vuit títols diferents cada mes.

Per poder veure les pel·lícules, cal que us identifiqueu amb el vostre carnet i PIN a través del web o de l'aplicació mòbil eBiblioCat. Un cop sol·licitada la visualització, disposeu de setanta-dues hores per gaudir del film tants cops com vulgueu.

Les pel·lícules es poden visionar en streaming des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta.