08/07/2019
La recomanació de la setmana: Biblioteca Josep Janés
del 4 a l'11 de juliol
La Raquel Segura, directora de la Biblioteca Josep Janés, ens recomana el llibre infantil de Mies Van Hont "Feliz".

RECOMANACIÓ

Els protagonistes d'aquest llibre són peixos de colors contrastants que habiten en fons cridaners i brillants. En cada pàgina hi ha un peix i una paraula que representa diferents sentiments que els nens podran reconèixer i identificar: sorpresa, enuig, avorriment... Aquest llibre és perfecte per a l'etapa en la qual els nens comencen a descobrir i definir els seus estats emocionals. A més dels conceptes i paraules que l'autora plasma, identifica amb tota una gamma de colors cada emoció, per exemple, la fúria amb fons vermell; d'igual manera la tipografia canvia depenent del que cada emoció expressa.