31/05/2017
El grup C de l’Escola La Carpa ha guanyat la Lliga dels llibres 2016-2017
Els alumnes del grup C de l’escola La Carpa han estat els guanyadors de la 21a edició de la Lliga dels llibres, en la final que s’ha celebrat aquest matí a la Biblioteca Tecla Sala davant l’equip de l’Escola Alpes.

La final ha estat molt igualada i els dos equips han demostrat conèixer a fons els 15 llibres proposats.

La Lliga va finalitzar el divendres 26 de maig amb una festa dedicada als 927 alumnes que han participat al llarg del curs en aquesta activitat. Aquesta festa es va fer als jardins de la Biblioteca Can Sumarro.

Enguany han participat 25 escoles de la ciutat, els alumnes s’han emparellat en 38 grups.

La Lliga dels Llibres és una activitat de dinamització i de foment de la lectura adreçada a l’alumnat de cinquè de primària.