14/10/2020
Trobada amb l'escriptor Gabi Martínez
La tertúlia tindrà lloc el divendres 30 d'octubre a les 19 h. a la Biblioteca Central Tecla Sala

L’Espai de Lletres celebra periòdicament trobades literàries a l’Hospitalet de Llobregat i en aquesta ocasió han volgut convidar a un dels escriptors més viatgers, Gabi Martínez.

Gabi Martínez (Barcelona, 1971) va créixer al barri de La Torrassa de l’Hospitalet. L’any 2001 ens compartia això: Els meus records són dels entorns de la plaça Espanyola assegut amb els meus amics davant l’església, el col·legi Santiago Apòstol... M’agrada viure a la Torrassa,
visc a Martí Julià i el carrer és com un gran rambla de colors, de multiculturalitat...
La multiculturalitat ha crescut i la trajectòria literària d’en Gabi, també. I molt. De tot això en parlarem. Del món, de nosaltres, els humans, de l’adaptació mútua,... i de històries.
Sobretot. I de llibres, n’ha escrit quinze. Tots diferents, tots encantadors.

La tertúlia tindrà lloc el divendres 30 d'octubre a les 19 h. a la Biblioteca Central Tecla Sala.

Cal inscripció prèvia. Aforament limitat.

Per RESERVAR: Ompliu el Formulari o envieu un missatge a bibteclasala@l-h.cat