31/10/2018
Exposició: "Enigmes dels orígens"
L’exposició és fruit de la col•laboració entre el Museu de L’Hospitalet i Pessics de Ciència
Del 8 de novembre de 2018, al 6 de gener de 2019
Inauguració: dijous, 8 de novembre, a les 19.30 h

Al llarg de quatre blocs temàtics, la mostra ens presenta els orígens de l'univers, la vida, la humanitat i el llenguatge. Tot articulat mitjançant un discurs amè però curós, on importa molt més el «com sabem el que sabem?» que el «què sabem?». No ho oblidem... en ciència és tan o més important el camí que el resultat.
Cadascun dels blocs compta amb una original introducció: un relat en format de còmic sobre un fet puntual de la història de la ciència. Això no només revaloritza el paper del còmic com a eina divulgadora, sinó que reivindica la vessant més humana i social de la ciència: paleontòlogues, astrònoms, biòlogues, etc.

I no marxarem sense trobar, dins de cada bloc, una pregunta suggeridora: què ens queda per saber?.
Les científiques i científics de casa nostra segueixen treballant per cercar la resposta a nous interrogants sobre els orígens; uns enigmes que han volgut compartir amb nosaltres. El visitant, per suposat, també podrà formular les seves pròpies preguntes.

Amb el suport de la Diputació de Barcelona

Entrada lliure i gratuïta