19/01/2022
Aules d'estudi
Recta final per als exàmens

Necessites un lloc tranquil per estudiar? El servei de Cultura posa a l’abast dels estudiants un seguit d’espais que funcionen durant tot l’any. En èpoques d’examen, el servei es reforça ampliant horaris i un punt de servei addicional gràcies a la col·laboració de la Unitat de Joventut.

Calendari:

Període del 18 de desembre de 2021 al 23 de gener de 2022

Horaris:

Biblioteca Tecla Sala (av. de Josep Tarradellas, 44). En l’horari habitual de l’equipament en la mateixa biblioteca. Del 27 de desembre al 7 de gener i caps de setmana de 10 a 22 hores.  Dies festius tancats. Vigílies de festa, horari de la biblioteca.

Biblioteca Josep Janés (c. del Doctor Martí Julià, 33). De dilluns a divendres de 16 a 22 hores. Dissabtes i diumenge, de 10 a 22 hores. Dies festius tancats. Vigílies de festa, horari de la biblioteca.

Centre Cultural i Biblioteca la Bòbila (pl. de la Bòbila, 1). De dilluns a divendres de 16 a 22 hores. Dissabtes i diumenge, de 10 a 22 hores. Dies festius tancats. Vigílies de festa, horari de la biblioteca.

Auditori Barradas (rambla de Just Oliveras, 56). De dilluns a divendres de 18 a 22 hores. Dies festius tancats. Vigílies de festa, de 10 a 15 hores.