09/01/2019
Exposició: No more books! intersexualitat textual II, al TPK
Inauguració al TPK el dijous 24 de gener de 2019, a les 19'30 h

NO MORE BOOKS! és un projecte artístic trans-disciplinari al voltant de les relacions que es donen actualment entre el llibre i l'art. Aquest cicle d'actuacions es va iniciar amb una primera exposició i col•loqui que abordaven el procés creatiu de reconversió en obra editorial de processos o projectes artístics plàstics, i la relació entre els actors implicats: artistes, editorials, dissenyadors.

NO MORE BOOKS! intersexualitat textual II és la continuació de un cicle de dues exposicions al voltant del llibre i l'art.

L'exposició que inaugurem a la TePeKaLe dijous 24 de gener aplega en aquesta ocasió més de 100 peces basades en la intervenció artística sobre llibres sota la consigna de com fer callar un llibre: una pregunta metafòrica que alerta sobre les noves censures i planteja la necessitat de la resistència. Una reflexió crítica que ha conduït aquests processos de creació a workshops que ha conduït el TPK amb artistes i alumnes.