17/03/2023
EducaLots
Servei per a escoles i instituts de la ciutat

Des de Biblioteques LH posem en marxa un nou projecte, els “Educalots”. És un servei que volem oferir a les escoles i instituts de la ciutat.

Es tracta de lots de llibres de ficció d’un mateix títol pensats per a tots els cicles, des de primària fins a secundària. Els lots consten d’un mínim de 10 i fins a 25 exemplars.

Com ho fem?

• Si voleu demanar un lot, poseu-vos en contacte amb la vostra biblioteca de referència i reserveu-lo per la data que us interessi.
  • Necessiteu el carnet de la biblioteca. Si no el teniu, la biblioteca us explicarà què necessiteu per aconseguir-lo. És gratuït i us donarà accés a condicions especials de préstec com a escola/institut.
  • Us prestem els lots el temps que necessiteu.
  • Si el lot que voleu està prestat, les bibliotecàries us el reservaran, o us assessoraran per escollir un altre títol.
  • Si el que voleu és un lot d’algun títol concret que no apareix a la guia, consulteu també amb la vostra biblioteca. És possible que puguem aconseguir els llibres que necessiteu gràcies al préstec interbibliotecari.

Aquí t’adjuntem la guia amb tots els títols que podreu demanar en préstec. Trobareu els lots ordenats per cicles, però tingueu en compte que aquesta recomanació és orientativa, i que sou els i les mestres qui millor coneixeu els infants i teniu més informació per decidir els títols que s’adeqüin al seu nivell lector.

Per últim, hem incorporat una selecció de títols del Món educatiu, que podeu sol·licitar en préstec pels claustres dels vostres centres.

Esperem que sigui del vostre interès aquest nou recurs. Per a qualsevol dubte o per a més informació podeu posar-vos en contacte amb la biblioteca i us atendrem encantades.