01/12/2021
Actualitza el teu PIN d'accés als serveis amb validació
Cal que tinguis el PIN actualitzat per gaudir de tots els serveis, tràmits i descomptes del carnet

Si no l’has canviat mai, cal que modifiquis el teu PIN. Accedeix a l’espai “El meu compte” del Catàleg Aladí, amb el teu carnet de la biblioteca i PIN actual i ves al botó “Modificar PIN”. Si no recordes el PIN actual tria l’opció Generar un nou PIN.

Només pots sol·licitar el nou PIN si la base de dades disposa de la teva adreça de correu electrònic. Si no és el cas, cal que t'adrecis a qualsevol biblioteca de la Xarxa per tal de facilitar-la, o bé contacta'ns a la bústia d'atenció a l'usuari.

El PIN (número d'identificació personal) és la contrasenya que, juntament amb el carnet de la biblioteca, es necessita per a poder accedir a bona part dels serveis i tràmits en línia, així com també als descomptes i avantatges del carnet. Per raons de seguretat, cal que l’actualitzis periòdicament.

Si tens qualsevol dubte cal que t’adrecis a la teva biblioteca o bé adreça't a nosaltres.

Més informació: