14/12/2023
Bibliotequescat presenta una nova guia temàtica: Els Essencials 0-6
Selecció bibliogràfica de títols imprescindibles per a la primera infància

Essencials 0-6. Selecció bibliogràfica de títols imprescindibles per a la primera infància és la primera d’una sèrie de guies sobre literatura infantil/juvenil que permetran accedir amb major i millor coneixement a l’univers #LIJ  Creada per Anna Juan Cantavella @Annitaflickiflo i Piu Martínez @PequenhaciudadP.

La guia conté àlbums, poesia, primeres narratives, contes il·lustrats, còmics, imatgiaris i llibres documentals, és una selecció d’obres considerades imprescindibles per una primera infància.

Essencials 0-6 pretén ser alhora una eina de selecció i tria per a professionals (pel seu dia a dia en la confecció i manteniment de seccions de qualitat) com una guia iniciàtica per famílies que vulguin crear una primera biblioteca personal de qualitat per la canalla.