20/11/2018
Guia de lectura LGTBIQ+
Les biblioteques Josep Janés i la Florida han elaborat una Guia de lectura LGTBIQ+ que recull els materials editats en els darrers quatre anys. Els documents es poden trobar disponibles a les Biblioteques de L'Hospitalet.

En aquesta bibliografia s'han seleccionat documents al voltant de la temàtica LGTBIQ+. També s'ha inclòs algun títol anterior degut a la importància i qualitat del document. La bibliografia està formada per un apartat de novel•la per adults, un altre de novel•la juvenil, llibres de coneixements per adults, narrativa infantil, còmic i cinema.

Esperem que aquesta guia i el poder transformador de la lectura us sigui d’utilitat a pares i mares, educadors i educadores, mestres, nois i noies, nenes i nens.