22/05/2024
Blues x Tu!! Conferències-concerts-col·loquis al fons de blues
Fons de Blues de la Biblioteca Central Tecla Sala

BLUES X TU! és un cicle de conferències amb concerts i col.loquis organitzats per l'SBB al Fons de Blues per tu, tots els dimecres de juny, a la Biblioteca Central Tecla Sala, a les 19 hores.

JUNY

5/6/2024 “L'Hospitalet i el blues” per Juan Ventosa, Vicente Zumel i altres ponents. Concert Ricky Gil (veu), Predicador Ramírez (guitarra), Toni Olivé (baix), Joan Ventosa (piano) i Vicente Zumel (harmònica).

12/6/2024 “El blues i els Rolling Stones” per Ramón Reventós.Amb l'actuació de Sergio Ortiz (veu), Luis Arcos (guitarra) i Cristian "Poyo" Moya (piano).

19/6/2024 Projecció del documental “Barna Blues, la història del blues a Barcelona” per José Luís Martín y Manuel López Poy. Amb l'actuació de Julio Lobos (piano i veu), José Antonio Tur (baix), Johnny Bigstone (guitarra i veu) i Marta Suñé (harmònica i veu).

26/6/2024 “Origens i curiositats del blues” per Jordi Prat. Concert Joan Rubau (harmònica i veu) i Lluís Figueras (guitarres).

Fons de Blues de la Biblioteca Tecla Sala
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 44