27/12/2023
 Premi LH 2024: bases en exposició pública
S'ha publicat al BOPB i al taulell d'anuncis municipal el divendres 29 de desembre de 2023

El Premi LH de Novel·la Negra segueix el seu camí. Seguim amb el conveni de col·laboració amb l'Editorial La Clandestina per convocar les edicions del Premi.

Les bases del Premi LH Confidencial 2024 estan, a partir del divendres dia 29 de desembre, en fase d'exposició pública durant 20 dies hàbils, i podreu lliurar les vostres obres des de l'aprovació definitiva fins el divendres 15 de març de 2024, a les 23:59 hores.

Us deixem les bases publicades en el Butlletí Oficial de la Província i en el taulell oficial d'anuncis de l'Ajuntament : Anunci BOP Bases Premi LH 2024.

Properament, penjarem a la web de Biblioteques de L'Hospitalet les bases definitives.