19/11/2021
Espectacle: Por la vida. Un recital ecopoètic i anticapitalista
Divendres, 26 de novembre, a les 20 h, al Centre Cultural Sanfeliu

POR LA VIDA és, sobretot, una "conversa" trascendentalista entre quatre éssers vius a través de quatre llibres de poemes: Siemprevivas de Maria Nieto, Llars d'Escandar Algeet, La Senda del Cimarrón d'Ana Pérez Cañamares i Aisha de David Trashumante (tots publicats per Ja ho va dir Casimiro Parker).

Una celebració dels afectes per denunciar l'ecocidi mitjançant l'apologia no proselitista de la cultura de les cures nascuda de la construcció creativa col·lectiva i, des de la pròpia afectació personal, afirmar la necessitat d'un refugi resilient davant d'un sistema psicòpata cada vegada més depredador.

Festival #Acròbates

Divendres, 26 de novembre, a les 20 h, al Centre Cultural Sanfeliu

Podeu adquirir les vostres entrades de forma gratuïta al següent enllaç:

L'espectacle està sotmès a la normativa COVID vigent.