19/06/2024
Lectures recomanades 2024
Lectures recomanades per a tots els cicles de l'educació primària i 1r i 2on de l'ESO.

Com l’any passat, hem elaborat una guia amb recomanacions per cicles que esperem que us sigui d’ajuda i que pugueu fer servir tant les mares i els pares com des del món educatiu. Us fem un petit recordatori de en què consisteix:

La proposta que us fem arribar aquest 2024  és una selecció de lectures recomanades per cicles (des d’Infantil fins a 2n d’ESO), que els vostres fills i filles i els i les alumnes dels vostres centres podran emportar-se en préstec a la biblioteca del seu barri o a qualsevol de la ciutat.

S'ha fet una selecció tenint en compte alguns criteris, com per exemple: que no fossin col·leccions comercials, ni llibres sexistes, i que siguin lectures a les quals potser no s’aproparien si no hi ha una mediació. En les quals hi ha diversitat de temes, autors/es i diferents formats (àlbums il·lustrats, contes i còmics).

A cada document trobareu la versió digital amb els enllaços que us porten al Catàleg de les Biblioteques XBM, per tal de comprovar la disponibilitat del llibre i accedir a la informació bibliogràfica.

Us desitgem bones lectures!