30/10/2023
Cicle: Música i videojocs, a càrrec de Gabriel Garrido
A la Biblioteca Plaça Europa

Voleu fer de productors musicals? Amb l’ajut d’un estudi de gravació portàtil mostrarem com es pot crear i manipular la música gràcies a la informàtica musical. Partirem d’unes imatges i posarem músiques diverses, comprovant com canvia allò que volem transmetre. Gravarem músiques a partir de llibreries de sons, escollirem efectes sonors i els editarem en directe.

Com pot ser que la música per videojocs vagi canviant i adaptant-se de manera lògica a les diverses situacions que té un videojoc? Com es gestiona la fatiga auditiva del jugador?

Cicle de 3 sessions:

Sessió 9 de novembre de 18.30 a 19.45h: Conferència La música per a videojocs: des dels inicis fins als nostres dies.

Sessió 16 de novembre de 18.30 a 19.45h: Conferència / Taller Tenim un encàrrec... i per ara mateix! Crearem la música d’un videojoc!

Sessió 23 de novembre de 18.30 a 19.45h: Fem de psicòlegs musicals, com gestiona el compositor el cansament del jugador?

Places limitades.
Cal inscripció prèvia. Inscripcions, presencialment a la biblioteca o via formulari web a partir del dimecres 11 de d’octubre a les 15.30h.

Aquest cicle d'activitats requereix del teu compromís per assistir a les tres sessions.

Per a tots els públics.