03/06/2024
Torna la Biblioteca Humana de L'Hospitalet
Llibres que canvien vides

Tindrà lloc el matí del dissabte 15 de juny de 2024, a les 10.30 hores, a la Biblioteca Central Tecla Sala i ja us podeu inscriure com lectores i lectors: INSCRIPCIÓ.

S'hi mantindran molts dels títols de la primera edició, que es va dur a terme el passat novembre a la Biblioteca La Florida, i s'hi afegiran també molts títols nous, relacionats amb la salut mental, la ideologia, l'estatus social, la religió, la identitat de gèner o les relacions familiars.

Es tracta d’un espai segur on els lectors i lectores podran conversar amb els llibres humans en petits grups i escoltar experiències personals que els permetin ampliar horitzons i comprendre millor la diversitat humana.

L’esdeveniment s'estructura en franges de lectura, en les quals els lectors i lectores es poden inscriure de manera gratuïta a través del web del projecte o directament al taulell de la Biblioteca Tecla Sala.

Les lectures tenen sempre com a objectiu desmuntar prejudicis i enderrocar idees preconcebudes.

Un espai per al diàleg, en el qual discutir temes tabú de manera oberta i sense condemna.

Una iniciativa promoguda per l'Ajuntament de L'Hospitalet, amb la col·laboració de l’AMB i de la Diputació de Barcelona, i coorganitzada per Biblioteques de L’Hospitalet, Pla integral les Planes-Blocs Florida, Servei d’Acollida i Integració, Servei de Mediació Comunitària i Àrea d’Educació, Innovació i Cultura de l’Ajuntament de L’Hospitalet, i també per les entitats Escola de Vida Les Planes-La Florida i l'AFA de l'Escola Joaquim Ruyra i i Artticco.

----------

#humanlibrary #bibliotecahumana #bibliotecahumanalh #acciócomunitària #savethedate

Contacte:

Equip Biblioteca Humana L'H