17/01/2024
Els “Contes d’arreu del Món” arriben a les biblioteques de la ciutat
La proposta forma part del cicle de l'Hora del Conte

El Bibliomercat de Santa Eulàlia ha acollit una sessió de contacontes d’arreu del món adreçada als més petits. Històries inspirades en la tradició oral de diversos pobles i cultures que s’explicaran al llarg del mes de gener.

Amb aquesta proposta, els nens i nenes poden fer un recorregut pel planeta a través de contes de diferents parts dels món. Un viatge per indrets com l’Àfrica, Amèrica del Nord, l’Àrtic o l’Índia, que els permet descobrir cultures ben diverses.

Per fer-les encara més atractives, les narracions incorporen jocs, titelles i recursos teatrals. Fins i tot, els infants poden posar-se diferents disfresses i convertir-se en els protagonistes d’algunes de les històries.

L’activitat forma part del cicle “L’Hora del Conte” que organitzen les Biblioteques de L’Hospitalet. L’objectiu és apropar la lectura als infants i les seves famílies.

Properes sessions dels “Contes d’arreu del Món”:

• Dimecres, 17 de gener a les 17h30 (a càrrec de Raig de Sol). Biblioteca la Florida
  • Dissabte, 20 de gener a les 11h30 (a càrrec de Joan de Boer). Biblioteca Tecla Sala
  • Dimarts, 30 de gener a les 17h30 (a càrrec de Raig de Sol). Biblioteca Plaça Europa. A partir de 2 anys.
  • Dimecres, 31 de gener a les 17h30 (a càrrec de Judith Navarro). Biblioteca Josep Janés