02/05/2018
Exposició: Francesc Caudet i la novel·la popular
Presentació a càrrec de l'escriptor Javier Pérez Andújar el divendres 11 de maig, a les 18'30 h. a la Biblioteca Tecla Sala

Francesc Caudet és un dels màxims representants de la novel·la popular.
La novel•la popular és un dels fenòmens culturals més significatius del segle XX, que propicià el desenvolupament d’una industria editorial nascuda per cobrir la demanda de lectura de les classes populars, i seria l’equivalent al pulp nord-americà.

Francesc Caudet va escriure les novel·les sota diversos pseudònims: Frank Caudett, Frank C. Yarza,  Michael Bannister,  Winston McNeil,  Montana Blakc, Jean Paul Teduac,  Frankie Cauyarz., Derek Donovan, Mark Yarzza, etc.
?
La inauguració tindrà lloc el proper 11 de maig, a les 18.30h, la presentació  anirà a càrrec de l’escriptor Javier Pérez Andújar, que acompanyarà a l’homenatjat, l’escriptor Francesc Caudet