16/11/2022
Exposició: Això SI té nom. Un recorregut per les violències masclistes
A la Biblioteca Plaça Europa

Una exposició de sensibilització ciutadana que fa un recorregut per totes les violències masclistes exercides vers les dones i la seva tipificació a la llei catalana.

L'Associació de Dones Feministes La Frontissa és la creadora i comissària d’aquesta exposició que identifica i visibilitza les diverses violències masclistes que pateixen les dones: psicològica, física, sexual, econòmica, institucional, vicària, ambiental, etc.

La biblioteca ha preparat un centre d'interès de llibres i pel·lícules al voltant d'aquest tema que es poden anar consultant al llarg del recorregut de l’exposició i que es poden emportar en préstec.

L’exposició es podrà visitar del dilluns 14 de novembre fins el dissabte 17 de desembre a la Biblioteca Plaça Europa.

Entrada lliure.