22/04/2022
Vine al mercat, vine al Bibliomercat
Obrim una nova parada al Mercat de Santa Eulàlia... una parada de llibres

El proper dissabte 23 d’abril obrim un Bibliomercat al Mercat de Santa Eulàlia.

Un espai per mantenir el servei bibliotecari al centre del barri, que apropa els recursos a tothom, públic familiar, jove i adult, i que tindrà una especial utilitat per la gent més gran o amb dificultat de mobilitat, i que se’ls fa difícil desplaçar-se  a la biblioteca de Plaça Europa, la biblioteca del districte.

El Bibliomercat ofereix un fons en constant renovació, amb les darreres novetats en novel·la, novel·la per a joves, còmics, contes pels més petits de la casa i els títols més recents de la cartellera cinematogràfica, i un fons sobre el barri i la ciutat. També disposa de llibres sobre benestar personal i de cuina, per cuinar tot el que hem comprat al mercat.

El Bibliomercat serà una finestra a les biblioteques de la ciutat, podent accedir a tot els seus fons documentals i al de la Xarxa municipal de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, gràcies al servei de préstec interbibliotecari diari i gratuït.

El BIbliomercat disposa de xarxa wi-fi i ordinadors portàtils per a l’accés a internet.

L’horari del Bibliomercat serà:

• Dimarts de 16 a 19h.
  • De dimecres a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h.
  • Dissabtes de 10 a 13h.

També disposa de bústia de retorn fora d’aquest horari.