09/01/2019
Nova versió de l’app BibliotequesXBM al Google Play per mòbils
Està pendent la seva publicació a l’Apple Store per mòbils

S’ha publicat una nova versió de l’app BibliotequesXBM al Google Play per mòbils que funcionen amb sistema operatiu Android. Està pendent la seva publicació a l’Apple Store per mòbils que funcionen amb sistema operatiu iOS degut a que la publicació en aquest mercat és més lenta i trigarà uns dies més a estar disponible.

La versió s’actualitzarà automàticament a aquells usuaris que tenen configurat al mòbil que les apps se’ls actualitzin automàticament. Si no ho tenen configurat així els apareixerà com aplicació a actualitzar i hauran de posar en marxa l’actualització ells mateixos.

A continuació us expliquem les novetats que incorpora aquesta nova versió :

1.   La pàgina principal de l’app (home) mostra una selecció de novetats de la xarxa per àmbits temàtics i el menú de navegació ara es mostra amb la icona de menú hamburguesa

Si l’usuari clica una portada, anirà al registre de l’Aladí

2.    S’ha incorporat una opció al menú que dona accés a col·leccions digital (ebiblio i in-edit)

3.   A l’opció Catàleg del menú s’ha incorporat, a més de la cerca al catàleg, la cerca per ISBN (es pot entrar el número o escanjear-lo), amb la idea que des de fora de la biblioteca puguem cercar qualsevol títol i conèixer la seva disponibilitat a les biblioteques.

4.   L’aplicació està preparada per enviar notificacions als usuaris. Estem treballant per elaborar una política notificacions. En primera fase les notificacions s’enviaran molt puntualment des de la Gerència de Serveis de Biblioteques de manera centralitzada, i sobre aspectes generals de la Xarxa. En el futur les biblioteques podreu enviar notificacions als usuaris que hagin triat com a favorita la vostra biblioteca o una activitat vostra a l’aplicació però no en aquests moments.

Esperem que sigui d’utilitat la nova versió.