18/10/2023
Celebración de los 20 años de Pessics de Ciència
Celebramos sus 20 años de vida con una serie de actos conmemorativos

Dijous, 9 de novembre a les 19 h a l'Auditori Barradas.

ACTE CENTRAL DE LA CELEBRACIÓ DELS 20 ANYS DE PESSICS DE CIÈNCIA

• Presentació i conducció de l'acte a càrrec de Núria Salán . Membre del Comitè Científic de Pessics de Ciència i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.
  • Intervenció de Gemma Marfany , Catedràtica de genètica de la Universitat de Barcelona en representació del Comitè Científic de Pessics de Ciència.
  • Conversa sobre ciència i cultura amb Ferran Farré i Jordi Serrallonga . Fundadors del projecte.

A continuació també compartim la resta de programació per la celebració d'aquesta efemèride:

· Dimecres, 22 de novembre a les 19h al Centre Cultural Sant Josep

" Valle del Concavenator ", projecció del documental i comentari a càrrec de Jordi Serrallonga . Arqueòleg, naturalista, explorador i productor científic, professor a la Universitat Oberta de Catalunya, col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

· Dimecres, 29 de novembre a les 19h. DESCONCERT a l'Auditori Barradas.

Concert amb contingut científic del grup " From lost to the river " que lidera la Mara Dierssen . Neurobiòloga i Cap del grup de recerca del Centre de Regulació Genòmica. Una de les investigadores més rellevants del món en la síndrome de Down.

· Durant el mes de novembre al CC Sant Josep " 20 ANYS DE PESSICS DE CIÈNCIA ".

Mostra de les exposicions que s'han dut a terme des del projecte de divulgació científica de Pessics de Ciència i presentació de la maleta pedagògica dels 20 anys de Pessics de Ciència.