20/04/2022
Celebrem el 20è aniversari de la Biblioteca Josep Janés i Olivé

A la biblioteca Josep Janés estem d’aniversari. El 27 d’abril celebrem 20 anys a l’actual edifici del carrer Doctor Martí i Julià, i 54 anys d’història des de que la biblioteca es va inaugurar a la Plaça Espanyola. En aquests anys han estat moltes les històries que s’han viscut dins i fora de la biblioteca, i que han permès que esdevingui l’espai que és a l’actualitat: un espai proper, acollidor, ple de cultura, però per sobre de tot un espai que les veïnes i els veïns utilitzen sovint i senten seu.

La recomanació d’un llibre, una sessió del club de lectura, un taller familiar, una visita escolar, una xerrada d’història del barri, visitar una exposició dels dibuixos participants al concurs de còmic... són algunes de les activitats i serveis que utilitzen.

Sou les usuàries i usuaris que feu que la biblioteca estigui plena de vida.

Ho celebrarem el divendres 29 d'abril, a les 17:30 hores,  amb l'espectacle Fem una festa?, a càrrec de Jordi Tonietti i Cia.

Esteu tots convidats!