13/12/2017
La Biblioteca Tecla Sala amb la Marató de TV3
La Biblioteca Central Tecla Sala col·labora amb la Marató de TV3 amb dues activitats, una de divulgació científica i l'altra pel recapte de diners (taquilla inversa):

- Les malalties infeccioses, conferència a càrrec de la Dra. Carlota Gudiol, de l'Idibell
Dijous, 14 de desembre, a les 11.30 hores

Les malalties infeccioses són causades per la invasió o proliferació de microorganismes que es multipliquen en el cos humà fins a perjudicar-lo. Poden afectar l'aparell digestiu, el respiratori, el reproductor, l'immunològic, el nerviós, la pell i, en alguns casos, tot el cos.
Conferència del projecte Pessics de ciència

- Amb B de Brossa, a càrrec de Teatre Aula
Dissabte, 16 de desembre, a les 11 hores.

Amb aquest espectacle volem retre un petit homenatge a Joan Brossa. La companyia Teatre Aula recrea el món visual i màgic del poeta fent servir diferents tècniques de manipulació, ombres xineses i ombres en 3 dimensions amb colors i música.

L'acordió, interpretant la música en directe, creada expressament per l'obra, i les cançons amb els poemes de l'autor, condueixen un viatge d'imatges i paraules.

Espectacle solidari, taquilla inversa, per recollir diners per a la Marató de TV3.

Recomanat per a infants a partir de 4 anys