11/10/2023
Arrenca la primera Biblioteca Humana de L’Hospitalet a la Biblioteca La Florida!
per combatre els prejudicis i la discriminació

Arrenca la primera Biblioteca Humana de L’Hospitalet a la Biblioteca de La Florida!

La Biblioteca Humana és una iniciativa d’aprenentatge innovadora nascuda a Dinamarca l'any 2000, basada en crear un marc segur per a converses personals que ajuden a desafiar els prejudicis i combatre la discriminació. L'esdeveniment, que ja s’ha expandit a més de 80 països arreu del món, es realitza aquest novembre, per primer cop, a L'Hospitalet, al barri de Les Planes - La Florida!

Cada edició de Biblioteca Humana presenta el seu catàleg de títols o “llibres humans”, persones que han patit discriminació o rebuig social a causa de les seves circumstàncies vitals. En un esdeveniment obert al públic, els llibres humans “es presten” a lectors i lectores, brindant-los l'oportunitat d'escoltar les seves històries, amb la finalitat de trencar barreres socials, desafiar estereotips i prejudicis.

La 1ª Biblioteca Humana de L’Hospitalet se celebrarà el matí de dissabte 4 de novembre, a la Biblioteca La Florida. El catàleg inclourà “lectures” relacionades amb la salut mental, l’estatus social, la identitat de gènere, la migració o les relacions familiars, entre d’altres

Per assistir-hi com a lector o lectora, et pots inscriure en aquest formulari (inscripció gratuïta), a la web del projecte o directament al taulell de la Biblioteca La Florida.

Uneix-te a la nostra comunitat lectora!

Biblioteca Humana de L’Hospitalet
Edició Les Planes - La Florida
Dissabte 4 de novembre de 2023, a partir de les 10:30h
Biblioteca La Florida. Avda. del Masnou 40
08905 - L'Hospitalet del Llobregat

Més informació i inscripcions:

Esdeveniment gratuït. Places limitades.

La Biblioteca Humana és una idea original de Human Library Organization. La Biblioteca Humana de L’Hospitalet ha estat promoguda per l’Ajuntament de L’Hospitalet, amb la col·laboració de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i de la Diputació de Barcelona, i co-organitzada per Biblioteques de L’Hospitalet (Biblioteca La Florida), Pla Integral Les Planes - Blocs Florida, Servei d’Acollida i Integració, Servei de Mediació Comunitària i l'Àrea de Serveis a les Persones de l’Ajuntament de L’Hospitalet, i per les entitats Escola de Vida Les Planes La Florida, l’Escola Joaquim Ruyra i Artticco.

En el projecte també hi ha participat activament una àmplia xarxa de persones voluntàries i col·laboradores d'associacions, institucions i entitats del barri de Les Planes - La Florida.