28/07/2020
SETEMBRE SUMMER 2020
Organitzat per Biblioteques de l’Hospitalet i CC Sant Josep (Pessics de ciència)

Activitats als jardins de Can Sumarro:

• El Jardí dels contes:  dijous a les 18 H

Dijous 3: Contes amb Berta del Poblet

Dijous 10: Contes amb DeParranda

Dijous 17: El detectiu Klaus, amb Engruna Teatre

• Dimecres 30: a les 18h.  gran festa infantil a càrrec de La Tresca i la Verdesca.

• El jardí de les delícies: dijous a les 20h

Dijous 3: Combat poètic: Dani Orviz i Salva Soler .

Dijous 10: Recital poètic: La força incendiària, poemes de Erri de Luca, a càrrec Lu Rois i David Fernandez.

Dijous 17: Rumbesia: rumba i poesia

Jornada científica: dijous 1 d’octubre

• ELS TASTETS DE CIÈNCIA, TALLERS  I CONTES CIENTÍFICS , de 17 a 20h
  • TALLER DE OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA:  a càrrec d’Univers Quark. A partir de les 21 h.

Diumenge 27 de setembre: Jazz manouche. Organitzat per l'Escola Municipal de Música i Centre de les Arts i l’AMAJAM (Associació de músics i amics del jazz manouche), de 17'30 a 19 h.

Dissabte 3 d’octubre: Territori Dansa

Diumenge 4: danses de la Polinesia

IMPORTANT!

L'espai obrirà 30 minuts abasn de l'inici de l'activitat per realitzar tots els controls sanitaris.

Tots els assistents hauran d’adoptar les mesures necessàries per evitar la generació de riscos de propagació de la malaltia.

A l'accedir a l'activitat es recollirant les dades personal per a control de la COVID19

Cal  garantir la distància física interpersonal de seguretat de 1’5 m,

És obligatori l’ús de la mascareta durant tota l’estada a l’espai.

A l’entrada del jardins els assistents hauran de fer ús  dels dispensadors de gel hidroalcohòlic.

No es podrà fumar en tot el recinte.

L'aforament  estarà limitat segons la normativa vigent.