27/02/2019
Els indispensables 2018 del Grup de Còmic i Biblioteques
El Grup de còmic i biblioteques del COBDC presenten per novè cop Els indispensables del Grupcòmic, on els membres del grup han escollit els 10 títols que els ha semblat més rellevants entre el global del còmic que s'ha publicat a Espanya durant el 2018. Volen destacar que l'ordre de presentació de la selecció no té rellevància i que els presenten alfabèticament.

Feliciten a totes les editorials que han apostat pel còmic, i en especial les que ho han fet per títols d'autores, esperant que cada cop aconsegueixin una més que merescuda rellevància.

La selecció té la voluntat de ser un reconeixement testimonial a partir de la perspectiva que dona el nostre col•lectiu professional, el bibliotecari. Estan orgullosos de fer aquesta petita aportació singular i lliure, agraïts a un mitjà que tant plaer ens aporta.

1. Berlín. Ciudad de Luz (vol.3); Jason Lutes. Astiberri
2. Los diarios de Cereza : El libro misterioso; Joris Chamblain, Aurélie Neyret. Alfaguara
3. Esclavos del Trabajo; Daria Bogdanska. Astiberri
4. El hombre garabateado; Frederick Peeters. Astiberri