04/10/2023
14è Festival Munt de Mots
Les Biblioteques de L'Hospitalet hi participen

Us deixem amb la programació del Festival Munt de Mots amb les activitats que se celebraran a les Biblioteques de L'Hospitalet:

RELATOS GARABATOS
Alexis Hernández (Guatemala)
Espectacle per a tota la família, especialment per als més petits. Entre un ratpenat presumit, un pardal que vol anar a classe de cant, un dinosaure mestre i un conill malvat, es van desgranant faules, llegendes, anècdotes d’infantesa i contes d’autor.
Dimarts, 17 d'octubre. Hora: 18.30 h
BIBLIOMERCAT DE SANTA EULÀLIA
Activitat gratuïta. Aforament limitat.

L’ALICIA PATAPAM
Mònica Torra (Catalunya)
L’adaptació del conte de Gianni Rodari, l’Alicia Patapam, una nena que cau en
els contes que més li agraden i comparteix les aventures dels seus protagonistes. És una sessió molt interactiva i participativa, on el públic aprendrà a cantar una cançó que anirà sonant cada vegada que aparegui l’Alicia, i en algun
moment haurà d’ajudar a resoldre el desgavell que ocasioni la nostra protagonista, sortint a escena si és necessari.
Infantil / Català
Dimecres, 18 d'octubre. Hora: 17.30 h
BIBLIOTECA LA FLORIDA
Activitat gratuïta

EL VENT EM VA DUR
Violeta Antó (Catalunya)
Espectacle que combina la narració oral amb el moviment i la manipulació de
titelles. Els sons de diversos instruments que la narradora toca en directe estan presents durant tot l’espectacle creant diferents atmosferes i evocant la
immensitat de les forces de la natura.
Infantil +4 / Català
Dijous, 19 d'octubre. Hora: 18:00 h
BIBLIOTECA TECLA SALA. Activitat gratuïta

TINA Y SU BARQUITO
Rafaela Diógenes (Brasil)
Un dia la Tina es va enfadar molt, moltíssim! I va decidir marxar a navegar pel món. Amb la seva barqueta va explorar llocs nous i va descobrir universos de gran bellesa. En cada illa, un nou amic, una nova experiència, un nou aprenentatge i una nova història. Fins que una gran tempesta amenaça de posar final a l’aventura. Com acabarà el viatge de la Tina?
Dimarts, 24 d'octubre. Hora: 18.00 h
BIBLIOTECA PLAÇA EUROPA

UN BOSQUE DE CUENTOS
Li Morenita (Colòmbia)
Per què el colibrí es queda a cuidar el bosc en flames? Què li passa al ratolí amb el seu amic tigre? Com li ha sortit la trompa a l’elefant? Com aprèn a sobreviure un opòssum? Un compendi d’històries per divertir-nos, per treballar la imaginació i estimular l’escolta activa. Excuses per parlar d’empatia, solidaritat i convivència.
Dimecres, 25 d'octubre. Hora: 17.30 h
BIBLIOTECA JOSEP JANÉS