14/06/2017
Summer Experience L'Hospitalet
Amb una programació gratuïta de poesia, dansa, música, cinema i circ
Sota el paraigües de Summer Experience, L'H ofereix un seguit d'activitats per apropar la cultura a tots els ciutadans durant l'estiu: des de la 13a edició del Festival d’Art de Carrer, al Can ChillOut als jardins de Can Sumarro, passant pels dijous en família a Can Trinxet, el primer mercat de moda de segona mà i vintage de L’H, sessions de cinema a la fresca, o el tradicional Tai Txi al parc.

En Summer Experience s’encabiran totes les activitats d’estiu que s’organitzen a la ciutat des de diferents àrees i de districtes diferents. La idea és que tota la ciutat tingui activitats d’estiu. Cada districte tindrà les seves propostes en funció de la demanda que hi hagi o de les propostes de les entitats de cada barri”.

Una de les primeres cites serà aquest cap de setmana amb les activitats dels jardins de la biblioteca de Can Sumarro

Podeu consultar tota la programació del Summer Experience.