02/03/2022
Concert de Marta Gómez
Festival La Genia @lageniafest

La Genia és un certamen amb perspectiva de gènere que té com a objectiu visibilitzar a les dones en el món de l'art. Es celebra entre el 10 i el 13 de març en diversos espais de la nostra ciutat.  Podeu veure el seu programa a IG @lageniafest. Més info linktr.ee/lageniafestlh. Totes les entrades són gratuïtes.

Aquest nou festival està organitzat pel Programa Municipal de la Dona amb el suport de la Regidoria de Joventut, i el nom d'aquest festival s'ha triat amb el propòsit de reivindicar el reconeixement d'una paraula justa i, alhora, lluitar contra la desigualtat de gènere.

A la Biblioteca Can Sumarro tindrem el plaer d'escoltar a Marta Gómez, cantant colombiana instal·lada a Barcelona i guanyadora de dos premis Grammy llatins. Les seves cançons barregen ritmes folklòrics llatinoamericans amb un toc de jazz.

Un luxe que segur que gaudirà el nostre públic infantil.

Divendres, 11 de març a les 17:30 hores, a la sala infantil de la Biblioteca Can Sumarro

Entrada lliure fins omplir aforament.