01/07/2019
Nous horaris d'estiu a les Biblioteques de L'Hospitalet
A partir del 25 de juny, les biblioteques de la ciutat modifiquen els seus horaris
Com és habitual cada estiu, les Biblioteques de L’Hospitalet canvien el seu horari. Així, a partir del 2 de juliol la Biblioteca Central Tecla es mantindrà oberta fins a les 9 de la nit, i només descansarà el dilluns al matí, quan prestarà servei de 15.30 a 21h. A l’agost però, la Tecla Sala romandrà tancada en horari de matí.

La resta de biblioteques, com són la Bòbila, la Florida, Plaça Europa, Bellvitge, Can Sumarro, Josep Janés i Santa Eulàlia també modifiquen els seus horaris. De dilluns a divendres obriran les portes de 15.30 a 20.30 hores. Mantindran aquests nous horaris d’estiu fins al proper 6 de setembre. Les biblioteques Josep Janés i Santa Eulàlia romandran  tancades el mes d’agost.

Totes les biblioteques romandran tancades els dissabtes fins el 7 de setembre (inclòs).