16/05/2019
La recomanació de la setmana: Biblioteca La Bòbila
Setmana del 16 al 23 de maig
El Jordi Puig, de la Biblioteca La Bòbila, ens recomana el llibre de Brian K. Vaughan, Marcos Martin i Muntsa Vicente: "The Private Eye".

RECOMANACIÓ

Abans que Edward Snowden saltés a la fama, abans que Cambridge Analytica espremés les dades que tan alegrement pugem a les xarxes, abans que la nostra intimitat traspasi el núvol, ja ens va avisar... The private eye. The private eye es desenvolupa en un futur inexorable en el qual, després de rebentar el núvol, les dades de tot el món han quedat exposades i la gent acaba protegint la seva intimitat sota una identitat secreta. És una història de ciència-ficció noir sobre un detectiu sense llicència, involucrat en una trama d'insospitades conseqüències socials, i que alerta sobre la renúncia a la privacitat amb alarmant precisió.