04/10/2023
XVIII edició del Cicle Blues & Boogie 2023 de L'Hospitalet
del 27 d'octubre al 25 de novembre de 2023

Un any més es presenta el Cicle Blues & Boogie de L’Hospitalet, consagrat com un dels festivals d’hivern, de música negra, més importants de la geografia nacional.

Aquesta nova edició, divuitena, ens omplirà de blues, soul i rock’n’roll, del 27 d’octubre al 25 de novembre, amb un cartell on figuraran artistes americans, britànics, catalans i nacionals. A més, comptarem amb exposicions, xerrades, rua Secon Line a l’estil New Orleans i en aquesta edició, incorporarem una jam session setmanal.

Els espais del festival són el Centre Cultural Collblanc Torrassa, Centre Cultural Bellvitge Gornal, Auditori Barrades, Biblioteca Central Tecla Sala, i per primer cop el Mizuwari Cocktail Bar, que acollirà les jam sessions.

Reserveu la vostra agenda per a una nova edició del Cicle Blues & Boogie.

Més informació a Cicle Blues & Boggie