13/12/2023
El Club de lectura "Futurs clàssics" al Taquilla Inversa
Club de lectura de la Biblioteca Tecla Sala que es fa el 4t dijous de cada mes

En aquesta secció de Llibres del programa Taquilla Inversa, tenim l'Helena Bonals, de la Biblioteca Central Tecla Sala i dinamitzadora del Club de Lectura "Futurs clàssics", que ens porta tres recomanacions molt interessants, molt ben escrites, però alhora molt dures.

Futurs clàssics: El foc de l'escriptura l’atien les persones fràgils, sensibles, que cremen com branquetes. Només amb el temps poden arribar a ser cànons com el tronc d' un arbre. Aquest club de lectura voldria apropar als lectors totes aquelles obres que queden gravades amb foc a la memòria, aquelles amb les quals l’emissor vibra molt en el receptor. Obres que són dels darrers temps, però que també són potencialment clàssics. O això és el que desitgem que esdevinguin en llegir-les. Obres rodones.

Us deixem el video amb el PROGRAMA